Monday, December 1, 2008

KKDO MAMPAN UTeM


Pada 28 - 30 Nov 2008, Mampan UTeM telah berjaya menganjurkan Kursus Kepimpinan dan Organisasi (KKDO) dan Mesyuarat Agung Kali pertama. Program berkenaan yang telah berlangsung di Suntiana Beach Resort, Tg Lumpur Kuantan telah berjalan dgn baik.
Pengisian program berkenaan ialah ceramah protokol yang telah disampaikan oleh Penolong Pengurus Bantuan Pendidikan Ust. Khairul Anuwar Bin Abu Bakar yang juga merupakan pegawai protokol dan Polis Bantuan di kuantan. Terdapat juga sesi perkenalan kepada MAMPAN yang telah disampaikan pengerusi penaja Saudara Mohd Zharif Bin A. Rahim yg juga merupakan Setiausaha Agung Majlis Kerja Mampan (Mampan Induk).

Di samping itu juga terdapat sesi bersama Exco - Exco Majlis Kerja Mampan(MKM) yang lain selama 3 jam. Exco - exco MKM terdiri daripada perwakilan khas dari setiap universiti yang mempunyai persatuan anak pahang. Pada masa itu juga Presiden MAMPAN Saudara Zul Fadzli Shamsudin yang merupakan seorang pelajar undang - undang UiTM telah memberikan ucapan ringkas kepada para peserta. Jumlah keseluruhan peserta ketika itu ialah 35 org.

Terdapat juga sesi perbincangan isu - isu semasa dikalangan peserta yang telah memberikan input - input yg sgt berguna.

Semoga program ini dapat di teruskan lagi di masa yang akan datang.



Ceramah Asas Protokol

Sesi Pengenalan MAMPAN

No comments:

Post a Comment